Yleisimmät askarruttavat kysymykset

Valitse aihepiiri, josta haluat tietää:

Assistentit

MyAgent on sinun tai tiimisi henkilökohtainen assistentti/etätyöntekijä, joka hoitaa juoksevia tehtäviä etätyönä, jolloin sinä voit paremmin keskittyä oleellisiin asioihin työssäsi. Tarpeidesi mukaan valitsemme sinulle sopivan tai sopivat työntekijät.

Työntekijämme ovat suomalaisia huolellisia ja luotettavia moniosaajia, jotka on valittu tarkan valintaprosessin ja haastattelun jälkeen. Usein he ovat korkeakouluopiskelijoita tai vasta tutkintonsa suorittaneita. Kaikki työntekijämme käyvät lisäksi läpi MyAgentin alkukoulutuksen, jotta he voivat tarjota sinulle mahdollisimman laadukasta palvelua.

Työntekijämme työskentelevät useimmiten etänä kotoaan käsin, jossa heillä on käytettävissään työskentelyn vaatimat työvälineet ja työrauha. Heidän tärkeimmät työkalunsa ovat kannettava tietokone ja älypuhelin, jotka kulkevat aina mukana.

MyAgent mukautuu sinun työhösi ja tarpeisiisi. Voit ulkoistaa meille käytännössä kaikki työtehtävät mitkä on mahdollista hoitaa etänä. 

Esimerkkejä missä olemme hyviä:

  • Google Ads
  • Facebook mainonta
  • Sisällöntuotanto
  • Käännökset
  • Uutiskirjeet
  • Asiakaspalvelu
  • Graafinen suunnittelu
  • Verkkosivujen toteutus ja ylläpito
  • Verkkokauppojen ylläpito ja tuotteiden lisäys
  • Tiedonhaku
  • Presentaatiot
  • Ja paljon muuta!

MyAgentin työntekijät on tavoitettavissa klo 09-17 välillä jokaisena arkipäivänä. He voivat hoitaa kiireettömämpiä asioita myös työajan ulkopuolella. Työajoissa on joustavuutta ja voimme sopia ne tarkemmin tapauskohtaisesti. Voit jättää esimerkiksi sähköpostin välityksellä työtehtäviä vuorokauden ajasta riippumatta ja hän käsittelee tehtävän viimeistään työajan alkaessa.

Työntekijämme työskentelevät kaikkina arkipäivinä virallisia juhlapyhiä lukuunottamatta.

Kyllä. MyAgentin työntekijäsi voi tehdä mitä tahansa online-ostoja puolestasi, kun itse olet ensin tallettanut rahaa ostostilillemme. Voit antaa hänelle pääsyn omalle tilillesi esim. verkkokauppoihin. Työntekijä käyttää salasanan suojauspalvelua LastPassia tehdessään tilauksia puolestasi, jolloin salasanat ja tunnukset pysyvät omana tietonasi.

Kyllä. Työntekijämme voi ottaa puheluita vastaan, kun hänelle annetaan selvät toimintaohjeet kuinka menetellä ja valtuudet vastaanottaa puheluita. Tämän lisäksi hän voi itse kontaktoida uusia asiakkaita tai muita sidosryhmiä.

Kyllä. Voit antaa MyAgentin työntekijälle pääsyn sähköpostiisi. Vaihtoehtoisesti voit käyttää LastPass -palvelua, jolloin tunnukset ja salasanat pysyvät omana tietonasi.

Kyllä. Kaikki työntekijämme ovat käyneet korkeakouluopintoja ja heillä on kokemusta presentaatioiden luomisesta. He ovat taitavia käyttämään Microsoft Office -ohjelmia ja osaavat luoda tyylikkäitä presentaatioita.

Valitettavasti ei. Kirjanpito on erityisosaamista, joka vaatii siihen koulutetun henkilön. Työntekijäsi voi kuitenkin suorittaa puolestasi palveluiden vertailua, ja kilpailuttaa puolestasi kirjanpitopalvelut.

Pyrimme pitämään saman osaajan sinulla niin kauan kuin mahdollista. Työntekijöillämme on kuukauden irtisanomisaika, ja sinä saat aina tiedon hyvissä ajoin, jos työntekijäsi on vaihtumassa.

Palvelun Käyttö

Jätä yhteystietosi sivumme yhteydenottolomakkeeseen. Vaihtoehtoisesti voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalvelunumeroomme tai tiimiimme. Kartoitamme tilanteesi ja tarpeesi yhdessä ja luomme ulkoistamissuunnitelman. Suunnitelman pohjalta tarjoamme sinulle sopivimman ratkaisun ja resurssit käyttöösi.

Palvelu ei sido jatkuvaan tilaukseen. Muutoksia voimme tehdä aina tarvittaessa. Voit joustavasti muuttaa MyAgentin työntekijän työmäärää ja ratkaisuasi jokaiselle kuukauden tilausjaksolle erikseen.

Nopeimmillaan voit saada MyAgentin käyttöösi jo seuraavana päivänä. Meille on kuitenkin tärkeää tarjota sinulle korkealaatuista palvelua ja mahdollisimman sopivat resurssit käyttöösi, mikä voi tarvittaessa pitkittää palvelun käyttöönottoa.

Olkaa ensisijaisesti yhteydessä omaan MyAgentin yhteyshenkilöönne, jonka kanssa olette tehneet ulkoistamissuunnitelman. Kiireisimmissä tapauksissa voitte olla myös yhteydessä asiakastukeen support@myagent.fi tai asiakaspalvelunumeroomme. Pyrimme selvittämään ongelmatilanteet hyvin nopeasti yhteistyössä.

Sairaustapauksissa hoidamme työntekijällesi sijaisen. Ilmoitamme sinulle välittömästi sairaustapauksen yllättäessä ja sijaistava työntekijä on tämän jälkeen sinuun yhteydessä.

Lähetämme laskun sähköpostilla tai verkkolaskuna pian tilauksen alkamisesta.